Monday 3 November 2008

Kembali setelah 1 bulan menyepi.........

Assalamualaikum...

Alhamdulillah terasa 'longgar' sedikit aktiviti harian aku selepas raya ni...so aku ada banyak nak kongsi ngan sumer, aku point-form kan dulu subject2 citernyer sbb citer2 tu dah disimpan dalam draft-blog aku, cuma tak publish lagi....tunggu yek!!tunggu jangan tak tunggu...!!!ewwahhh...tunggu jangan tak tunggu....hi...hi...

1-citer gi conference 'tour de 'Cornwall'
2-citer Thomas Land (dah karat sikit citer ni...tp x per layaannnn..)
3-citer 'open house' raya + jalan2 raya dsb
4-citer nak balik Malaysia....yea!!!yea!!!bukan balik for good..balik cutiiiii!!!

ok tu dulu intro lepas raya..insyaAllah dis time aku nak active kembali berblogging...hi..hi...doakan...semangat tak pudar...

ok salam!!

2 comments:

mama syaza said...

laa ni je.. tak sempat nak feel.

raihan hassan said...

assalamualaikum..
asik menyepi aje hihiii...saya selalu tgk blog ni cuma tak shou aje..nak balik cuti mesia ker? ..nak ikuttttt...

-raihan-