Friday 12 June 2009

Selamat Hari Ulangtahun My Luv...



Tiada kata...secantik bahasa....untuk ku ucapkan padamu kekanda...hihi...tiru lirik lagu Allahyarham P.Ramlee ler pulak...

hari ni 13 june 09...hari bahagia buat suamiku...Ahmad Razlan Yusoff
SELAMAT HARI LAHIR YANG.....KE-?? 1977~2009...hihi...jangan terbalikkan nombor yerrr...

Semoga Allah mudahkan segala urusan studymu dan dirahmati-Nya sepanjang perjuanganmu...ummi dan anak2 doakan semoga abi dimurahkan rezeki...diberi keberkatan usia....diberi kebahagiaan dunia dan akhirat...inSyaAllah,

minggu lepas aku ader order wallet untuk hadiah kat abi...kononnyer nak surprise, biar brg tu sampai kat aku dulu...then baru wrap cantik2 pastu arini nak bagi kat abi...tapi ruper2nyer terkantoi daa....abi balik tengahari tu...pastu landlord kitaorg bagi satu parcel ni...kalau bagi kat aku ok la gak...aku mesti boleh assume wallet tu...tapi bagi kat abi ler pulak....alamak!!!abi pulak mcm tanyer2 plk...ape dier???sbb alamat tu guna nama abi, so no wonder la abi akan bukak...pastu aku sengeh2 jer....alamak bi....dah 'terdapat' awal la plk dari tarikh sebenornyer...hihi...tak per la abi bukak la....pastu abi kate...ooooo.....bukak2 parcel tu....time kaceh....abi kater.... aku pun...same2....cantik tak???mahal tauuuu...Fossil Brand, dark brown, kalau convert duit RM...ade la dlm....200 gitu....tak per...untuk insan tersayang....duit tuition aku la ape lagi....

tak per....my hubby akan selalu ingat kat aku...dlm sehari 5/6 kali or more...hihihi...sebab....every time nak beli barang ker...nak ambik student card ker....nak bayor tiket bas ker...mesti bukak wallet kann...kan....pastu stp kali bukak tu....mesti INGAT KAT UMMI....hihi....poyo jer....

pe2 pun aku celebrate....sikit2...antara kami anak-beranak jer...mcm biasa cadangnyer esok nak gi ASDA beli cake....nak buat x cukup bahan ler pulak(baca: tak reti nak buat....hihi...)

SELAMAT HARI LAHIR SAYANG.......

2 comments:

Hacked by w3d0z said...

wah2 k zahrah isteri mithali=)

selamat hari lahir juge buat abi razlan..=p

ok kak take care..sy nak ke paris esok..balik jumaat...

doakan kami!

mama syaza said...

hepi beday pak long razlan..moga panjang umur, murah rezeki, bahagia selalu..dari syaza