Wednesday 30 July 2008

HELWA

yer ker ni??aku jd calon utk jawatan dlm PMPMS 08/09???!!!chewahhh buat2 terkezut pulak!!

Sebenornyer aku nak citer kat kengkawan sumer ttg aku ditaklifkan atau bahasa mudahnyer di 'amanahkan' jadi Pengerusi HELWA PMPMS(Persatuan Masyarakat/Pelajar Melayu Sheffield) utk sesi 08/09...dah basi citernyer tp sajer baru nak citer lebih kurang sebulan yg lepas bersamaan 6 jun 08 ader election gitu...election masa family day PMPMS ...ntah ape2 la diorg ni pilih aku plk jd HELWA, aku bukan pandai pun...chewahhh cover lagi...sebenornyer nak kaborkan pandai ler tu....hi..hi...ape la aku ni buat main2 pulak org dah bagi kepercayaan! so jalankan amanah ni sebagai sebahagian drpd tanggungjawab kamu sbg hamba Allah! besor tu!!pikir2 balik takut gak nanti Allah tanya ape yang kamu dah buat untuk HELWA Sheffield??ape aku nak jawab??Ya Allah bantu lah hamba-Mu yang dhaif lg hina ini...InsyaAllah aku memerlukan bantuan semua pihak...especially my hubby!!tapi setakat ni alhamdulillah abi ok jer biler dapat tahu aku dilantik jd Pengerusi Helwa...redha la tu isteri jd YB hi..hi...boleh dpt projek besor2...ish..ish...ape projek2 ni nauzubillah...mcm my country pulak ekk??!! ader masyuk...masyuk...bwh meja...bwh carpet...hulur2...ape tu??

ok lah tu jer citernyer...

No comments: