Friday 7 September 2007

Sedar tak sedar dah 3 bulan Ainul Farhana


Hari ni 7 September 2007 genaplah 3 bulan umur anak aku Ainul farhana....alhamdulillah syukur pd Allah tak de ape2 masalah kesihatan. mgkin cukup makan, cukup tidur, cukup kasih sayang abi dan umi dia dan cukup segala-galanyelah...tak macam abang dia Alif dulu...tak cukup kasih sayang abi dia cuma umi aje...sebab kami long distance sorang kat Gambang aku dan anak aku Alif kat Bangi...memang azab dan sengsara rasanya bila hidup berjauhan dengan suami ni....suami aku lagi la berjauhan dengan isteri dan anak dia....tak senang duduk dibuatnya...tapi apepun segalanya ada hikmahnya, ianya mengajar kami erti kasih sayang sebenar serta kesetiaan antara kami semakin erat...
hari ni jgk dpt berita, elaun sara hidup pelajar yg belajar luar negara naik 97%...rezeki anak2 aku la tu....Allah tu Maha Kaya Maha Penyayang, tak habis2 rezeki yg melimpah ruah diberikan cuma Hamba-Nya saja sering lalai dan lupa....to be continue,,,,.....anak aku dah nak 'study' mcm abi dia jgk....guna komputer la konon budak Alif ni....geram tul....

No comments: