Tuesday 2 October 2007

Tawaduk Ramadhan...




Salam kembali buat pembaca blog aku yang dikasihi....hi...hi...lama jugak aku menyepi tak layan blog ni almost a month kan??...
bukan ape...bulan Ramadhan mestilah banyak buat ibadat sikit(konon la tu...)
Sebenarnya aku lama tak layan blog sebab internet umah aku buat hal...so memang melopong aku dibuatnya bila tak layan internet dalam 2/3 menjak ni.....baaaaannyyyaaakk sangat benda aku nak kongsi sebenarnya dalam masa sebulan ni...pertamanya(sebagai overview) tentang birthday yang ke-2 anak sulong aku-Ahmad Alif Farhan, kedua tentang aku join 'living waters' community in Sheffield, ketiga Iftar di PMC,keempat....RAYA la kuttt...hi...hi..sonok ke nak raya kat negara orang ni???!!!aku pun tak tahu. Bila dah ada anak2, sonoknyer lain sikit kut....anak2 yg memeriahkan suasana...ha!! sebut pasal raya aku nak citer jugak pasal brg2 yg family aku pos dari Malaysia (mak aku kat Parit dgn mak mertua aku kat Kelate)...memang kelakar tul....tunnnngggu.... lagi satu citer aku picnic kat Bolton Abbey...nantilah lepas aku settle umah dulu,kemas sikit ape yg patut aku layan balik blog aku ni....aku ada beli italian display hi...hi...hi...e-bay punya penangan la ni aku pun dah te'rasuk' dibuatnya.

1 comment:

13may said...

selamat hari raya...maaf zahir batin :)