Sunday 13 January 2008

Alif and da geng...



korang ingat tak aku citer pasal budak Living Waters Group yang anak yatim tu??nama dia Kelly...dlm gambar tu yang pompuan puteh tu...bukan yg black one...hi...hi...sekarang dia dah tak der kat situ cause someone was 'pick' her as an adopted child...sedih sangat masa dia pegi tu...diaorg bertiga ni boleh dikatakan 'member' rapat la every week aku gi living waters tu, main sama2...same age and same habits...tapi biler Kelly tu dah x der tinggal Alif ngan budak Congo tu jer...nama dia Rose...anak aku main ngan budak pompuan jer la....hi...hi...budak laki x der sangat...ade pun jarang attend ke situ and join da group...aku jer yg sonok2 nak bagi anak aku bercampur dgn diaorg sume...best jugak...bagi dia kenal ramai org dan banyak bahasa boleh tahu...harapnyerlah...tapi budak Rose ni pun memang suka main ngan anak aku kejap2 Alih...Alih...come...come...sinder...sinder...dia guna bahasa Congo..tak paham aku...'sinder' tu 'main' kut.... aku speaking ngan mak si Rose ni kadang2 dia bkn paham English sangat...kene ckp word by word baru dia paham...sedih biler teringatkan Kelly....semoga dia mendapat kasih sayang secukupnya dr seorang ibu dan bapa yg mungkin selama ini diidamkannya....bye Kelly!!we got to miss you!!

No comments: