Monday 14 January 2008

sukaneka kanak2....


acara meniup gula2 dlm tepung...alahai tiup nak...tiup...cari sampai jumpa...


ni...apesal anak dara umi kat sini pulak ni...nak main jugak ker...oklah...

Minggu lepas kami sekeluarga pergi ke Birmingham...join la sukaneka kanak2 kat sana..punya la kelakar anak aku si Alif pun sibuk nak masuk acara...sepatutnyer 3 tahun ke atas tapi dia sibuk nak masuk sekali so terpaksa la ajk sukan tu benarkan...bukan aper dia sonok nak dapatkan gula2 yg ader kat depan tu...tiup tepung untuk dapatkan gula2...seronok sangat dia...tapi yg kelakarnyer masa tiup tu...dia bukan tiup...dia sedut macam sedut straw minum air tu...habis penuh tepung masuk mulut dia...hi...hi...anak ummi ni orang tak bagi masuk nak masuk...tp ok la jugak dia budak yg cerdik la tu..nak mencuba...jadi aku pun x la larang sangat...cuma aku takut ganggu the other peserta yg dlm group tu la...macam ni la kut nanti anak aku masuk acara sukan kat sekolah dia nanti mesti best kan...sonok tengok anak dah besor ni...dan 'sonok' jugak lah melayan kerenahnyer...aper2 pun Abg Alif...semoga Abg Alif menjadi anak yg cerdik dan pintar lagi soleh tau.....
Anak ummi Ainul ni pun...sekarang dah pandai mengesut-ngesut dan guling berguling...kalau tak dpt capai benda2 mesti dia nangis...ini tatapan gambar buat family kat Malaysia...

2 comments:

Awwa said...

salam kenal jumpa di blog ustaz...saya seperti anda jugak malu bila tersenarai nama nuriman di blog ustaz abduh sedangkan blog saya lebih teruk dari anda...blog anda ni okey paa...tp nak buat macam mana dah rezeki ktia terpilih...wassalam......

Anonymous said...

salam atiesya...

salam perkenalan buat saudari...tu la saya pun malu bila tengok blog roll ustaz nik abduh tu...sabor je lah...blog saudari yg maner?boleh kita berkenalan melalui alam maya ni...at least kita dah jalinkan persahabatan secara tak langsung melalui 'ustaz' kan??ok salam.thanks for being one of my blog's commentator!bye