Thursday 10 January 2008

Jejak kasih


A:salam
aku:salam
A:sambung belaja ker
aku:ikut suami...comel anak
A:lamer dok dengo berite
aku:ija ke tu?????
aku:rrriiiiiinddduuuuuuuuuu nyer kat ija
A:ija pun samer....

itulah antara dialog aku dan sahabat lama aku masa zaman study dulu...almost 2 years x jumper diaorg...rindu sesangat...mulanyer aku ingat husband dia yg on-line sbb guna nama husband dia dlm y.m tu tp rupernyer dia.....eeeeiiiiii sonok raser hari ni dpt chat ngan member lamer....hilang sikit rindu dgn kengkawan aku...ye lah masa zaman belajar dulu kengkawan lah...peneman kite di kala susah dan senang...nak2 plk waktu susah...diaorg nilah yg bnyk membantu....alamak got to go lah anak aku dah bangun tu....SEMOGA PERSAHABATAN KITA KEMBALI BERSINAR DENGAN PERKHABARAN PERTAMA SELEPAS SEKIAN LAMER TIDAK BERSUA....hi...hi...ayat power tul....ok salam lain masa citer lagi yer....sonok sangat jejak kasih aku bersama ija sebentar tadi!!

2 comments:

HAPPYIRFA said...

salam zahrah..
wah sonotnya dia dpt borak ngan kawan lama..semoga silaturrahim berpanjangan..

Anonymous said...

thanks alot...
semoga perkenalan kita di alam maya juga akan terjalin....
saya juga sonok baca kisah2 saudari/puan dlm blog tu.....
salam perkenalan buat kawanku!!