Monday 31 December 2007

Jalan-jalan Scotland....


Aku bersama suami dan anak aku Alif di Kendal(masa tu ainul tidur dlm kete)


Kami sekeluarga depan Glasgow University


Aku bersama suami tercinta di Sterling Castle


William Wallace Monument


Ini merupakan Muslim centre Scotland, solat jama' Zuhur/Asar


Padang Golf tertua di dunia-Saint's Andrew Old Course...cantik sangat...


University of Arbedeen...my husband with his friends Roshdi and Irfan_UMP


Alif posing kat depan laut area Arbedeen beach...tengok tu punya sejuk sampai tak nampak mata anak aku...kesian....kesian...


Glamis Castle....tak dapat masuk...tutup tengok dari jauh je lah


destinasi terakhir di Scotland....Edinburg Castle...angin kuat tul masa tu....

Betapa banyaknyer....gambar-gambar yg aku nak show kat korang....berkobar-kobar nak citer pasal jalan2 ke scotland begitu jugaklah seronoknyer aku dan family jalan2 ke Scotland...dari glasgow sampai lah ke Edinburg dan gi ke Newcastle...tak pelah nanti aku akan up-date lagi citer2 ni...tunggu ye...sekarang dah tengah malam la...aku dah ngantuk...esok dah 1 Januari 2008...kalau ikut tahun...dah 29 umur aku...ya Allah meningkatkah amalan aku??umur dah semakin bertambah...amalan bertambah tak??!!sepatutnya berkadar langsung antara umur dan amalan tapi???!!!Ya Allah semoga Engkau menerima segala amalan ku Ya Allah...ok nanti aku sambung citer pasal gi Scotland...jauh berjalan luas pemandangan dan banyak kebesaran Allah dapat kami lihat...timbul insaf dihati akan kehebatan Allah mencipta alam yang hebat ini tetapi akhirnya nanti Allah akan 'ambil' kembali dengan berlakunya...hari yg amat digeruni iaitu hari Kiamat di mana bumi ini akan hancur sehancurnya....Ya Allah....rahmati kami ya Allah....

2 comments:

Unknown said...

selamat tahun baru zahrah.

Tanya sikit boleh. Coat coklat yg zahrah pakai ni, mark n spencer punya yer? Beli atau kak laila kasi? Hehe...bukan apa, macam coat yus yg yus beri pada kak laila pulak, masa dia baru sampai dulu...sebijik jer..hehe

Anonymous said...

selamat tahun baru yus....

ha'ah...coat tu kak lela yang bagi...masa mula2 sampai aritu...itulah satu2nyer coat yg tebal dan panjang...comfortable pulak tu...maklumla coat org bagi pastu M&S pulak tu...ye ke...Yus...yg bagi ...moga murah rezeki Yus...kak Lela dah memperpanjangkan pemberian Yus kpd saya...insyaAllah saya balik msia nanti saya akan memperpanjangkan pula pemberian Yus ni pd org baru kat sini ....hi...hi...ok thanks